
Istorija
1991
Įmonės veiklos pradžia

Istorija
1993
Sausų pusryčių ir užkandžių gamybos pradžia
Pirmosios technologinės linijos įsigijimas. Bendrovės specialistai, susipažinę su grūdinių produktų gamybos organizavimu, technologijomis, įrengimais, paruošė grūdinių produktų gamybos programą. Išnagrinėjus JAV, Kanados, Vokietijos, Čekijos ir kitų šalių patirtį, atlikus konsultacijas su Vokietijos grūdų pramonės instituto specialistais ir JAV universiteto mokslininkais, pasirinktas optimalus grūdinių produktų gamybos, įrangos, technologijos variantas Lietuvos sąlygomis.

Istorija
1995
Pirmųjų produktų atsiradimas
Saldūs žiedeliai, bulviniai traškučiai su grietine ir krapais, kukurūzų lazdelės – tai pirmieji įmonės produktai.
Kai kuriuos iš jų, parduotuvių lentynose galime rasti ir šiomis dienomis.
1995 metais įmonėje veikė viena gamybos linija, dirbo dvi pamainos per savaitę.

Istorija
1996
Prekės ženklo atsiradimas
Lyginant pirmąjį ir paskutinį oho! logotipo variantą beveik neįmanoma atpažinti, kad tai tas pats prekių ženklas.
Pirmasis logotipas atspindėjo tuometinį įmonės pavadinimą – UAB „Naujasis Nevėžis“.
Laikui bėgant, logotipas keitėsi aštuonis kartus.

Istorija
1997
Įmonės pajamos viršijo pirmąjį milijoną
Įmonė išplėtė asortimentą, į jį įtraukdama prieskoninius kukurūzų traškučius.
1997 metais įmonės pajamos pasiekė pirmąjį milijoną, skaičiuojant eurais.

Istorija
1998
Antrosios technologinės linijos atsiradimas
Plečiantis, įmonei paaiškėjo, kad trūksta gamybinių pajėgumų.
1998 metais atlikta investicija į antrąją technologinę liniją.

Istorija
1999
Pirmasis Oho! produktų eksportas
Pirmasis oho! produktų eksportas įvyko 1999 metų pabaigoje, į vieną iš Baltijos šalių – Estiją.
Vėliau ėjo Latvijos rinka. Eksporto šalių sąrašas plėtėsi, o apie oho! sužinojo vis daugiau potencialių partnerių.

Istorija
2003
Pirmoji tarptautinė paroda
2003 metais įmonė pirmą kartą dalyvavo vienoje didžiausių maisto parodų „ANUGA”, po kurios atsirado ir trečioji gamybinė linija.

Istorija
2004
ISO sertifikavimas
Didėjant gamybos ir pardavimų apimtims, vis svarbiau tapo sistemingai valdyti įmonę.
2004 metais atliktas auditas, po kurio įmonė įgijo ISO sertifikatą.
Tais pačiais metais gautas ir vienas pirmųjų apdovanojimų sidabro medalį „Metų gaminys“ laimėjo sūrūs grietinės ir svogūnų skonio kviečiukai.

Istorija
2006
SIAL nominacija „Metų naujiena“
Antroji tarptautinė paroda – „SIAL”, vykusi Paryžiuje.
Iš jos, įmonės darbuotojai, grįžo su pirmuoju tarptautiniu apdovanojimu: oho! produktas „Happy rings” pripažintas „Metų naujiena”.

Istorija
2009
Įdiegtas BRC standartas
Plečiant eksporto kryptis, neatsiejama dalimi tapo patikimo tiekėjo įvaizdis.
2009 metais įmonė įdiegė BRC standartą.

Istorija
2010
Darbuotojų skaičius perkopia 150
Dar vienas žingsnelis į priekį – įsigyta ketvirtoji gamybinė linija.

Istorija
2011
Investicijos į naujas matricas, pakavimo galimybių didinimas
Laikui bėgant įmonė suprato, kad norint patraukti vartotojų dėmesį – privalu išsiskirti. 2011 metais įsigyta viena įdomiausių matricų – raidelių forma.
Tais pačiais metais įmonė praplėte ir pakuočių asortimentą – klientams pristatytos galimybės pakuoti į dėžutes.

Istorija
2013
Eksporto šalių sąrašas perkopia 20
Pradėta dirbti ne tik su Europos klientais – eksportas prasiplėtė į JAV ir Afriką.

Istorija
2016-2017
Batonėlių kategorijos atsiradimas
Įmonės asortimentas praplėstas nauja kategorija – batonėliais.
Sukurtos keturios linijos – miusli, su uogomis, pusryčių ir baltymų batonėliai.

Istorija
2019
Spalvotų sausų pusryčių atsiradimas, naujų linijų plėtra
Asortimentą papildė vienas unikaliausių ir žaismingiausių produktų – „Fruity froops“, kurio spalvos išgaunamos iš vaisių ir daržovių koncentratų.
Tais pačiais metais produktas laimėjo tyrimų agentūros „Nielsen” sėkmingiausio kategorijos produkto apdovanojimą.

Istorija
2020
Augalinio pagrindo produktų atsiradimas.
Atsirado viena inovatyviausių produktų linijų – lęšių traškučių.
Augalinio pagrindo produktai greitai išpopuliarėjo ne tik vietinėje, bet ir ųžsienio rinkose Juos ypač vertina klientai Anglijoje, Skandinavijoje, Izraelyje.

Istorija
2021
30 metų jubiliejus!
Tyrimų agentūros „Nielsen” duomenimis, jau kelerius metus iš eilės prekės ženklas oho! yra sausų pusryčių kategorijos lyderis, užimantis didžiausią rinkos dalį.
2021 metais įmonė pasiekė rekordinę apyvartą, kuri siekė 18,6 mln. eurų.

Istorija
2023
Įmonės plėtra
Įmonė didina savo pajėgumus: 7000 kv.m patalpas išplės daugiau nei 1 000 kv. m, o pagaminamos produkcijos kiekį net iki 30%.
Istorija
2025
Įmonės vardo keitimas
2025 metų viduryje įmonė pakeitė pavadinimą iš UAB ”NAUJASIS NEVĖŽIS” į OHO GROUP UAB.
Sertifikavimas
Tikime, jog investicija į kokybę atsiperka, o turimi maisto saugos ir kokybės standartai tik patvirtina, jog esame patikimas gamintojas ir partneris.
OHO GROUP UAB šiuo metu turi: FAIRTRADE, HALAL, ISO 9001, ISO 14001, BRCGS, RA sertifikatus.
Apdovanojimai
2025
Lietuvos Pramoninkų Konfederacijos apdovanojimas „Metų eksportuotojas 2024“.
2025
„Verslo žinių“ įvertinimas – OHO GROUP UAB (buvusi UAB ,,Naujasis Nevėžis”) tarp Lietuvos verslo lyderių.
2024
LPK aukso medalis ,,Lietuvos metų gaminys“ oho! kukurūzų užkandžiui ,,Corn Rings“
2024
Verslo Žinių apdovanojimas „Maisto pramonės sektoriaus lyderis 2024“
2024
Oho! Kakaviniai javainiai laimėjo Latvijos Prekybininkų Asociacijos apdovanojimą ,,Metų gaminys 2023“
2024
Lietuvos Pramoninkų Konfederacijos apdovanojimas „Metų eksportuotojas 2023“
2023
Lietuvos Pramoninkų Konfederacijos apdovanojimas „Metų eksportuotojas 2022“
2023
Oho! žirnių traškučiai laimėjo „Sukurta Kauno rajone 2022″ apdovanojimą.
2022
Oho! žirnių traškučiai pateko tarp nominantų laimėti SIAL inovacijos apdovanojimą.
2022
Lietuvos Pramoninkų Konfederacijos apdovanojimas „Metų eksportuotojas 2021“.
2022
Verslo žinių „Lietuvos verslo lyderių 500“ laureato apdovanojimas.
2022
„A‘Design Award” bronzos medalio apdovanojimas lęšių traškučių dizainams.
2021
Tyrimų agentūros Nielsen IQ sėkmingiausios kategorijos naujovės apdovanojimas oho! sausiems pusryčiams „Cookie rings”.
2021
LPK aukso medalis „Lietuvos metų gaminys“ oho! chalapos paprikų ir žaliųjų citrinų skonio lęšių traškučiams.
2020
Oho! lęšių traškučiai pateko tarp nominantų laimėti SIAL inovacijos apdovanojimą.
2019
Tyrimų agentūros „Nielsen IQ” sėkmingiausios kategorijos naujovės apdovanojimas oho! sausiems pusryčiams „Fruity froops”.
Gamybos technologijos
paslaptis
OHO GROUP UAB gali pagaminti 1100 – 1200 tonų produkcijos per mėnesį, o šiuo metu įmonė skaičiuoja net apie 500 skirtingų produktų receptūrų.

Oho! sausi pusryčiai mėgstami vaikų dėl žaismingų formų, traškios tekstūros ir skirtingų skonių. Dauguma produktų papildyti skaidulomis, vitaminais, pagardinti įvairiais įdarais.

Oho! užkandžių linijos technologija išskirtinė – jie gaminami iš kukurūzų, bulvių miltų, lęšių, žirnių naudojant ekstruziją itin aukštoje temperatūroje ir apipurškiant, bet nekepant produktų aliejuje.