Krepšinis – tai ne tik sportas. Tai akimirkos, kurios jungia kartas. Naujoje kampanijoje „Akimirkos vienijančios kartas“ OHO GROUP UAB ir Kauno „Žalgiris“ kviečia sirgalius išgyventi rungtynių emocijas kartu – nuo pirmo švilpuko iki paskutinio metimo.
Kampanijos centre – trys kartos: senelis, tėtis ir anūkas. Jie stovi arenoje, šalia vienas kito, pasipuošę „Žalgirio“ atributika, jų širdys plaka vienu ritmu. Tai ne tik palaikymas – tai tradicija, perduodama iš kartos į kartą. Tai bendrystė, kurią įkūnija „Žalgiris“ – klubas, per daugiau nei 80 metų tapęs lietuvių ir krepšinio gerbėjų simboliu visame pasaulyje. Klubas, kuris spinduliuoja atkaklumą, komandinę dvasią ir gebėjimą vienyti kartas.
Ši partnerystė – tai ne tik logotipas ant pakuotės. Tai skonis, kuris lydi sirgalių dieną nuo ryto iki vakaro:
- „oho!“ ŽALGIRIS „Choco & Waffle Mix“ – energingi sausi pusryčiai dienos startui.
- „oho!“ ŽALGIRIS „Dill & Chives“ – raudonųjų lęšių traškučiai su gaiviu žolelių skoniu.
- „oho!“ ŽALGIRIS „Nacho Cheese Balls“ – traškučiai sirgališkam vakarui su sūriu akcentu.
💚🤍 Pirkdami kiekvieną „oho!“ x „Žalgiris“ pakuotę, jūs remiate Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubą. Tai – skonis, kuris palaiko komandą ir kuria akimirkas, vertas prisiminimų.

